Zgodaj zjutraj so nas na šoli sprejeli profesorji in ravnatelj, spoznali smo dijake, s katerimi smo bili v stiku prek družbenih medijev že pred prihodom v Francijo. Predstavili so nam šolske prostore, program in delo v šoli, na vhodu v ravnateljstvo so nasproti francoske izobesili tudi slovensko zastavo.
Po prisrčnem sprejemu smo začeli z izkustvenim učenjem. V rekreacijskem centru Créteil, največjem parku v regiji Val de Marne, so dijaki v francosko-slovenskih ekipah iskali in spoznavali rastline in živali v parku. Z aplikacijo »Actionbound« so reševali naloge in zbirali slikovno gradivo. V tej sodelovalni in celostni vsebinsko-jezikovni dejavnosti so krepili vezi, komunikacijske in jezikovne spretnosti. Cilj aktivnosti je bil tudi poudariti pomen narave v veliki metropoli za sprostitev in ohranjanje duševnega zdravja.
Aktivnosti izkustvenega učenja smo nadaljevali z eksperimentalnim delom pri fiziki in kemiji.
Pri fiziki so dijaki spoznali optični model očesa in princip akomodacije. Cilj je bil opisati preprost optični model očesa ter razumeti pojave kot so akomodacija, kratkovidnost (miopija) in daljnovidnost (hiperopija). S pomočjo raziskovanja so ugotavljali povprečno velikost očesa in oddaljenost leče od mrežnice, kjer mora nastati ostra slika. S simulacijo optičnega delovanja očesa so dijaki preizkusili, kako se spremeni pozicija slike, ko se predmet približuje očesu, in kako leča spremeni svojo obliko, da ohranja jasno sliko.
Pri kemiji so dijaki določali molarno koncentracijo kalijevega permanganata v Dakinovi raztopini, ki je bila odprta več dni. Izboljšali so svoje laboratorijske veščine in razumevanje spektrofotometričnih metod.
Za nas je bil to nenavadno dolg delovni dan, za francoske dijake pa običajen ponedeljek, ki se vedno konča ob 18. uri.