Drugi dan v Franciji smo preživeli v Versaillesu, kjer smo se posvetili našemu cilju krepitve pomena jezikovne in kulturne raznolikosti skozi izkustvene in vsebinsko in jezikovno integrirane aktivnosti. Dijaki so v francosko-slovenskih timih sledili navodilom v brošuri in aplikaciji »Actionbound«. Z uporabo identitetnih kartic mitoloških likov in zemljevida so poiskali štiri vodnjake ter ugotovili, katere letne čase predstavljajo. Pri vsakem vodnjaku so naredili fotografijo in navedli letni čas, ki ga predstavlja. Fotografije so nato naložili na Pearltrees. Sprehodili so se po parku, uživali v naravi in fotografirali svoj najljubši kotiček in pojasnili, zakaj jim je bil všeč. Versajsko palačo so raziskovali z uporabo aplikacije »Château de Versailles«. Na koncu so na kratko opisali umetniško delo, ki jim je bilo najbolj všeč, in pojasnili, zakaj jih je pritegnilo.

(Visited 26 times, 1 visits today)